دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1403 - 21:39

هفته اول لیگ برتر| کامبک شمس آذر بی‌نتیجه ماند/ استقلال با کمک VAR فاتح نبرد قزوین شد

هفته اول لیگ برتر| کامبک شمس آذر بی‌نتیجه ماند  استقلال با کمک VAR فاتح نبرد قزوین شد
استقلال در نخستین بازی این فصل خود در خانه شمس آذر قزوین برنده شد.
کد خبر : 927983

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های شمس آذر و استقلال در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند و در خاتمه استقلال به برتری ۲ بر یک رسید.

داور: پیام حیدری 

اخطار: مهدی محمدی، صادق آلبوصبیح و علی وزیری پناه (شمس آذر) 

گل: آرمان رمضانی (۵۴) و محمدحسین اسلامی (۴+۹۰) (استقلال) ؛ امیرمحمد نسایی (۸۹ پ) (شمس آذر)

ترکیب شمس آذر: محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، هومن ربیع‌زاده، مهدی محمدی، علی آزادمنش، میلاد شیخ فخرالدینی (۸۲- ایمان اکبری)، امیرمحمد نسایی، صادق آلبوصبیح، امید علیپور (۷۰- علی وزیری پناه)، نوید کومار (۷۴- خشایار زبرجد) و مجتبی فخریان (۸۲- حسین شهابی).

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی (۹۰- علیرضا کوشکی).

نیمه اول دیدار موقعیت خاصی نداشت و چنگی به دل نزد. دو تیم بیشتر با بازی محتاطانه منتظر اشتباه حریف بودند. در نیمه دوم این استقلال بود که بازی بهتری را در دقایق ابتدایی ارائه کرد و آرمان رمضانی توانست گل برتری آبی‌پوشان را به ثمر برساند. در ادامه شمس آذر که چیزی برای از دست دادن نداشت رو به بازی هجومی آورد و فرصت‌هایی خلق کرد. در دقایق پایانی VAR نقش مهمی داشت، ابتدا یک پنالتی برای شمس آذر گرفت و نسایی بازی را به تساوی کشاند. در ادامه گل دوم استقلال توسط اسلامی را که کمک داور آفساید دانست، سالم اعلام کرد تا استقلال به برتری ۲ بر یک دست یابد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته